web 2.0

۸/۲۴/۱۳۸۹

مصاحبه با ا.ن یکی از کاربران شناخته شده در بالاترین ، ا.ن : دوست دارم بگم آب رو بریز ...

با سلام خدمت شما خوانندگان عزیز وبلاگ انتقاد .امروز قصد داریم با ا.ن یکی از کاربر های شناخته در سایت پرطرفدار بالاترین مصاحبه ای را انجام دهیم .

پویانا : سلام آقای ا.ن
ا.ن : سلام به ملت ایران ( چهره ایشون در هنگام ادای این کلمات حالتی عرفانی به خود گرفت )
پویانا : خوب آقای ا.ن حالتون خوبه ؟ چه خبرا ؟
ا.ن : چه حالی آقا با این قوانین بالاترین ، مخصوصا این آخریه ...اَه ... بد جوری حالمو گرفته جون تو !!
پویانا: شما دیگه چرا ناراحتید ، شما که به اصطلاح مذهبی هستید، برای شما که خوبه ؟!
ا.ن: چه خوبی آقا ! مزه آزادی بیان به همین فحش هاشِ ! آقا من دوست دارم بگم آب رو بریز همون جایی که می سوزه ...
پویانا: آقای ا.ن این چه حرفی می زنید ، ما تو این وبلاگ از این حرف ها نداریم ها !
ا.ن: هه هه تو هم مثل بالاترین فکر می کنی ؟! پس به اندازه یک بزغاله هم نمی فهمی .. هه هه هه ...
پویانا: خیلی خوب .. دست شما درد نکنه ...! در حال حاضر واکنش شما به این قوانین جدید چیه ؟
ا.ن: والا کلی سایت هستن که مثل این زن ها که صبح هامی رن زنبیل میگذارند تو صف شیـر ! اومدن می گن بیا عضو سایت ما بشو ! ولی من نمی تونم از بالاترین دل بکنم !
پویانا: جدا ؟!
ا.ن: جون تو !!
پویانا: برای کلام آخر صحبتی ندارید ؟!
ا.ن: نه صحبتی نیست فقط من می خواستم به مدیران بالاترین که حتی نمی تونند دماغ خودشون هم بالا بکشند بگویم ، من ماد......

خیلی خوب مصاحبه همین جا ... چند لحظه صبر کنی ... طی اخبار رسیده مثل اینکه بالاترین اکانت اقای ا.ن را مسدود کرده ، در نتیجه برای این خبر یک موضوع داغ ایجاد شده که حتما از خبر شلاق بهروز جاوید تهرانی و .. مهمتره .اتفاقا در این رابطه کاربران کمپیتی را در حمایت آقای ا.ن به راه انداختن .

پایان مصاحبه.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم