web 2.0

۱۰/۰۷/۱۳۸۹

خاتمی عزیز شما واقعا در ایران زندگی می کنید ؟

خاتمی جان ، آره مردم ایران مردمی فراموش کارند ولی باور کن نه در این حد ! آخه عزیزم از کدام انتخابات سخن می گویید ؟ مگر ما با این که از انتخابات گذشته دل خوشی نداشتیم (حتی با این که در آنها تقلب به این شکل گسترده صورت نمی گرفت و افرادی چون شما هم توانسته بودند رئیس جمهور شوند ) در انتخابات سال 88 شرکت نکردیم ؟ جواب چه بود ؟ آیا به رای های ما احترام گذاشتند ؟
و حالا مگر در کشور چه اتفاقی افتاده و چه تغییری صورت گرفته که شما دلخوش به شرکت در انتخابات های آینده شده اید ؟ شرط می گذارید ؟ با کدوم یک از این شروط شما این همه خونی که از جوانان ما ریختند بر می گردد ؟
راستی مگر یادت رفته اسم جدید شما چیست ؟ یکی از "سران فتنه" ! خوب این حکومت آیا اجازه حضور فتنه گر ها را در انتخابات آینده می دهد ؟ یعنی شما آنقدر درک سیاسی ندارید ( البته با معذرت ) که متوجه باشید در این حدود دو سال چه جنگی میان مردم و حکومت در جریان بوده ؟ اگر حکومت می خواست به رای مردم احترام بگذارد این همه جوان نمی کشت ، به آنها تجاوز نمی کرد و ما این همه زندانی سیاسی نداشتیم . واقعا من در مقابل حرف های اخیرتون هیچی نمی تونم بگم فقط برای من سوال ایجاد شده که آیا واقعا شما هم اکنون در ایران زندگی می کنید ؟

پویانا

0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم