web 2.0

۱۰/۲۸/۱۳۸۹

آره والاه همش تقصیر این موسوی و کروبی و این بیانیه هاشونه ...

آره دیگه اگه می بینین ما تا حالا به هیچ جایی نرسیدیم به خاطر اینکه موسوی و کروبی مردم را فراموش نکردن و گاهی اوقات راجع به اونا مطالبی را می گن ! آره دیگه همینه . چی ؟ خواهرزادشو کشتن ؟ بیخیال ..! پسرشو شکنجه دادن ؟ نه بابا ...! هرجا تجمعی بود پا می شد می اومد ؟ چی می گی ....! آبروی نظام محبوبشو با افشا کردن تجاوزات در زندان برد ؟ برووو ......! یک منشور داد و گفت بیاین با کمک هم تکمیلش کنیم که بشه راه و هدفمون بعد ما بی توجهی کردیم ؟ ای بابا ....!
پسر جون داری چی می گی نمی بینی مبارزات متوقف شده و ما دیگه تظاهرات نداریم ، خوب تقصیر همین موسوی و کروبی دیگه ..! آره بابا ...! چی ؟ حکومت خیلی خشن بود ؟ حدود 200 نفر و کشت ؟ به کلی آدم تجاوز کرد ؟ با ماشین از روشون رد شد ؟ از پل پرتشون کرد پایین ؟ زندانشون کرد ؟ نه بابا اینا چیه که داری می گی ؟ اینها که تاثیری رو مردم ندارن ! مردم آرزشون اینه که یه روز برن تو خیابون بعد گلوله بخورن یا ماشین از روشون رد بشه یا کسی از پل پرتشون کنه پایین ! آره عزیزم ..! راستشو بخوای اگه مردم هم اینا را نخوان من و خیلی های دیگه که می خوایم ! ببین گوشتو بیار ...بیا نزدیکتر .... تا حالا شنیدی که می گن" گوشت دم توپ....."

پ.ن : هرچند من این مطالب را نوشتم چرا که فکر می کنم این چند وقته نسبت به این آقایان بی انصافی های زیادی صورت گرفته ، اما دلیل نمی شه که من نقطه ضعف های آنها را نبینم و نسبت به اعمالشان انتقادی نداشته باشم .

ممنون
پویانا

2 نظرات:

ناشناس گفت...

مطلب خوبی بود ممنون متاسفانه ما عادت کردیم همیشه برای ضعفها و کاستیهای خودمون جای دیگه دنبال مقصر بگردیم چه دیواری کوتاهتر از دیوار موسوی و کروبی که امکان جوابگویی هم ندارن یادمون هم میره که همه از ترس زندان و شکنجه نشستیم کنج خونه هامون و فقط پشت کامپیوترهامون شیر دلاوریم.

Unknown گفت...

مطلب جالبی بود ، درود رفیق !
این روزها مد شده ، هرکی میخواد ادای روشنفکری رو در بیاره از زمین و زمان انتقاد کنه . جالبه این دوستان فقط درس انتقاد رو پاس کردند و به هیچ وجه حاظر نمیشن گزینه های دیگه ای رو مطرح کنند .

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم