web 2.0

۱۲/۰۳/۱۳۸۹

شورای هماهنگی راه سبز لطفا برای حمایت از رهبران سبز فراخوان راهپیمایی های چند روزه بدهید

بر در خانه میرحسین موسوی میله های آهنی گذاشته اند و عملا او را بازداشت کردند . به خانه مهدی کروبی حمله می کنند و از هرگونه فحاشی و هتاکی اجتناب نمی کنند . بسیار زیادی از جوانان برومند مان در زندانند . آیا زمان آن نرسیده که فراخوانی جدید داده شود ولی این بار با اولتیماتوم و راهیپیمایی های چند روزه . باید فراخوانی داده شود و در آن قید شود که تا همه زندانیان سیاسی آزاد نشده اند و رهبران سبزمان از حصر در نیامده اند به راهپیمایی های خود ادامه خواهیم داد.

8 نظرات:

ناشناس گفت...

تا کی صبر کنیم !!!؟؟؟
ایا وقتش نرسیده است
بپا خیزیم و ریشه ظلم را برای همیشه از وطنمان برچینیم
ازادی همیشه و همه جا بها دارد از بهایش نهراسیم
چگونه شروع کردن را عربها از ما یاد گرفتند
چگونه استقامت و نتیجه گرفتن را از انها یاد بگیریم

ناشناس گفت...

همزمان بااجلاس خبرگان رهبری درخیابان های اطراف مجلس خبرگان تجمع نمائیم .(خ سپه -خ جمهوری -خ ولیعصر -خ کارگر ). خواسته ما رسیدگی به صلاحیت خامنه ای است .

ناشناس گفت...

راهبران راه آزادي فراخوان دهيد

Unknown گفت...

فراخوان برای برگزاری گسترده اینترنتی «رفراندوم نمادین در باره جمهوری اسلامی».
این رفراندوم به روش زیر بسیار ساده قابل انجام میباشد: وبسایت ها و وبلاگ های فارسی مخالف جمهوری اسلامی چنانچه مایل باشند، کافی است که در در وبسایت و وبلاگهای خود یک قسمت کوچک برای یک نظر سنجی اینترنتی باز کنند. موضوع نظرسنجی هم یک رفراندوم ساده میباشد که ارزوی سی ساله ایرانیان بوده است. پرسش هم خیلی ساده به این صورت پیشنهاد میشود: «« جمهوری اسلامی: اری یا نه؟»». امکان انتخاب دو گزینه : اری یا نه در زیر پرسش گذاشته میشود. * مهم اینست که این رفراندوم در دو بخش؛ یکی ویژه «ایرانیان ساکن خود کشورمان» و دیگری ویژه « ایرانیان مقیم خارج» در وبسایت و یا وبلاگ درج شود. اگر که این کار به گونه ای گسترده اجرا شود ومثلا صد ها هزار انتخاب گزینه انجام شده باشد، میتواند در کنار دیگر اقدامات برای انحلال جمهوری اسلامی ؛ از نظر روحیه بخشیدن به جنبش سبز و اثبات عملی نا مشروعیت جمهوری اسلامی؛ بسیار موثر باشد.
این را همه میدانند که درصدی بین 95 تا 100 درصد رای منفی به جمهوری اسلامی خواهند داد. (حتی بسیاری از ساندیس خوران هم زمانی که سهمیه ساندیسشان رسیده باشد اگر بدانند که کسی متوجه نمیشود گزینه «نه» به جمهوری اسلامی را کلیک میکنند.) اما به خاطر اینکه این موضوع اشکار بیشتر و بهتر موضوع روز شود، مفید است اینگونه رفراندوم که فعلا از هر نوع دیگرش عملیتر است هر چه زودتر اجرا شود.
بنابر این به ویژه وبلاگ نویسان در صورت امکان و تمایل هر چه زودتر این رفراندوم را در وبلاگ خود درج کنند وبه دیگر وبلاگ نویسان هم اطلاع دهند.

ناشناس گفت...

به نظر می رسد که مشاوران محترم فعلا در حال بررسی هستند. چون ممکن است که بررسی آنها به درازا بیانجامد مناسب است که خود بپاخیزیم.
http://29khordad.wordpress.com

در ضمن من عضو بالاترین نیستم والا به مطلب شما رای می دادم.

ناشناس گفت...

امیدوارم مشاوران موسوی و کروبی هر چه زودتر جهت تظاهرات پی درپی اطلاعیه ای بدهند٠حتی اگر نیروهای امنتی ساندیسی بتوانند جلوی تظاهرات را بگیرند باید انها را خسته کرد و خواب را از چشمانشان گرفت

ناشناس گفت...

bar pa khiz az ja kan banaye kakh doshman hamvatan

Unknown گفت...

برنامه چشمک زن سبز،چراغ قوه سبز و تابلو تبليغاتی سبزبرای موبايل اطلاع رسانی شود
http://jangalesabze24.blogspot.com/2010/01/blog-post_8136.html

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم