web 2.0

۱۲/۲۶/۱۳۸۹

تا تک تک ایرانیان نسبت به وضع موجود کشور احساس مسئولیت نکنند ، هیچ تغییری حاصل نخواهد شد

تا وقتی که ما مجبور باشیم برای تمام آکسیون های اعتراضی از آنها خواهش و تمنا کنیم تا حضور پیدا کنند ، تا وقتی هنوز برخی فکر می کنند که جنگ موجود جنگ موسوی و کروبی با حکومت و تنها برای قدرت رساندن فرد خاصی است و درک نمی کنند ما برای رسیدن به یک رفراندوم آزاد و رسیدن تمام مردم به آزادی تلاش می کنیم ، تا تک تک ایرانیان نسبت به وضع موجود کشور احساس مسئولیت نکنند ، هیچ تغییری حاصل نخواهد شد. کجا هستند آن مردمی که که تا کمی قیمت اتوبوس را اضافه می کردند واکنش تشان می دادند و تا نرسیدن به خواسته های خود نمی نشستند ؟ کجا هستند آن مردمی که تا قیمت بنزین را اضافه می کردند پمپ بنزین ها را آتش می زند ؟ به راستی چرا اکثریت مردم چنین بی تفاوت شده اند ؟ چرا در کشور ما جوانان آزادی خواه باید کشته شوند و دستگیر شوند و به انها تجاوز شوند و عده ای دیگر بگویند برای اینکه باید خرج زن و بچه خود را بدهیم نمی آییم ! شگفتا مگر ما برای چه به خیابان ها می آییم ؟! مگر نه برای این است که برای بهبود وضع موجود همین مردم می آییم ؟!یادمون نره یک جامعه خوب و دموکراتیک مستلزم مردمی مسئولیت پذیر و متناسب این فرهنگ است ، پس باید در این باره نیز تلاش بیشتری کنیم .

7 نظرات:

ناشناس گفت...

جواب سوال را میخواهی بدانی؟
مردم تا وقتی که اسهال طلبان مثل مهاجرانی و کدیور،،،،،،،، در راس مبارزه هستند بیرون نخواهند آمد.
وقتی که مردم بدانند تظاهرات برای سرنگونی رژیم است و نه بارگشت به دوره ی طلای خمینی بعد به خیابانها خواهند آمد.
مگر عقلم کم است بیام بیرون کشته شوم که مهاجرانی، خاتمی، کروبی ووا موسوی سر کار بیند؟ اینها که سر کار بودند چه گلی به جمال ما زدند که حالا من برای اینها بیرون بیام.

ناشناس گفت...

وقتی که مردم بدانند تظاهرات برای سرنگونی رژیم است و نه بارگشت به دوره ی طلای خمینی بعد به خیابانها خواهند آمد.
مگر عقلم کم است بیام بیرون کشته شوم که مهاجرانی، خاتمی، کروبی ووا موسوی سر کار بیند؟ اینها که سر کار بودند چه گلی به جمال ما زدند که حالا من برای اینها بیرون بیام

ناشناس گفت...

هفتاد درصد مردم عوام و بیسواد و امل هستند که در استانهای عجیب و غریب و روستاهای عجیب و غریب زندگی را می کنند که یا املند و یا بسیجی ویا از این مزخرفات . تو فکر می کنی چه جوری جمعیت میشه 75 میلیون؟ کل بیدار شدگان ایران سه میلیون نیست . روستایی هایی که تا دیروز هیچ حق و حقوقی نداشتند الان پول هم می گیرند . زور داشتند عقل نداشتند پول هم پیدا کرده اند بیسواد هم هستند در هر اتاقشان عکس یک منحوس مذهبی یا قدیم و جدید را هم دارند . تو فکر می کنی این می آد وضع را عوض کند . موسوی و کروبی و رضا پهلوی هم یک رای داره یک دهاتی بو گندو در مثلا کهکولیه و بویر احمق که ما اصلا نمی دونیم کجاست یک رای داره درست برابر با تو . همیشه هم دستش به چشم دولت است . تو فکر می کنی این ا. ن چرا راه افتاده می ره به این شهرهای مزخرف و عقب افتاده . به قول ملک الشعرا بهار امان از دست عوام
که منور الفکر امروزی از دستش می سوزه

ناشناس گفت...

فرض كنيد هر هفته يا هر روز ميليونها نفر در تهران و به همين نسبت هم در شهرستانها بيان بيرون و شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور بدن و بعد هم برن سر زندگيشون. با اين كار هيچ نتيجه اي حاصل نميشه حتي اگر نيروي انتظامي و سگهاي ولايت هم هيچ كاري نكنن.
تظاهرات بايد با برنامه و هدف باشه,مثلا گرفتن صدا و سيما يا تصرف پادگانها و كلانتريها.
در حين انقلاب 57 هم همه مردم جرات اين كارها رو نداشتن ولي بودن كساني كه با هدف اين كارها در كشورهاي عربي آموزش ديده بودن. اين خاينها هم خودشون دست به كار مي شدن و هم مردم رو تهييج مي كردن. حالا هم بايد از روش خودشون استفاده كرد. تا وقتي كه يه جوجه بسيجي ميتونه چند صد نفر تظاهرات كننده رو فراري بده هيچ اتفاق خاصي نمي افته.
جنبش هاي مصر و تونس و غيره در يك زمان كوتاه 300-400 تا كشته دادن و به نتيجه رسيدن, ولي ما در يك مدت طولاني خيلي بيشتر كشته مي ديم بدون نتيجه. خلاصه اين كه اين جور كارها عرضه مي خواد كه ما نداريم. والسلام

Unknown گفت...

به نظر من ما باید به دنبال یک برنامه بلند مدت برای نابودی این رزیم داشته باشیم و با گرم کردن احساسات جوانان وبیرون اوردن انها به خیابانها فقط موجب شکست و دل افسردگی انها خواهد شد. در نظر بگیرید دمشن ظعیف نیست. جوانان هم باید این را در نظر داشته باشند که مبارزات انها برای بدست اوردن ازادی برای نصل اینده و فرزندان انهاست. با احساسات به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

ناشناس گفت...

نکته دردآور این است که این دسته از مردم برای کمک به جنبش نیازی به خیابان ریختن هم ندارند. خیلی کار هست که میتوان انجام داد و بسیاری بدون خطر یا کم خطر ولی دریغ از یک ذره توجه، تمرکز و همت از سوی برخی افراد. کاش دستکم نق نمیزدند و از صبح تا شب به نظام دشنام نمیدادند.

ناشناس گفت...

تا زمانی که برای خودمان روستایی وغیر روستایی اصلاح طلب ویا اصول گرا و یا شاه دوست احترام قائل نباشیم وضع به همین صورت خواهد ماند.

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم