web 2.0

۱/۱۲/۱۳۹۱

امینِ بی حیائی

ای امین بی حیائی ، خواستم چند کلام سخنی را خطاب به تو بزنم ، اما دیدم چه سود که هر چه بگویم یاسینی است در گوش ... ، پس بی مقدمه تنها تاریخی را به تو یاد آوری می کنم که در آن ، این مرز و بوم جوانان دسته ی گل بسیار زیادی را از دست داده و مادران و پدران بسیاری را آرزو به دلِ هزاران آرزوی خوب برای فرزندانشان کرد . به تو از سهراب می گویم ، جوانی که اگر می ماند ، در کنکور شرکت می کرد و حالا دانشجو و از آینده سازان این مملکت بود . باورت می شود ، او تنها 19 سال سن داشت !
می خواهم برایت از دختری بگویم ، که بی گمان نامش را شنیده ای ، اما چه سود ! ندا آقا سلطان ،  دختری بود که برای احقاق حقش به خیابان آمده بود ، دیدی چه بلایی سر او آوردند ؟ تصویر او هنگام تیر خوردن در تو چیزی را تکان نمی دهد ؟
می خواهم از یک دختر دیگر ایرانی برایت بگویم ، چه حالی می شوی وقتی بگویم ، او را گرفته اند ، به او تجاوز کرده اند و بعد سوزانده اش؟ نامش را شنیدی ؟ ترانه موسوی ...
تو که سبز پوشیدی ، تا کنون نام محمد مختاری به گوشت خورده است ؟ جوان دانشجویی که تا وقتی جان داشت دست بند سبزش را باز نکرد ، حالا او کجاست ؟
تو که به اصطلاح بازیگری ، خبری از صانع ژاله داری ؟ دانشجوی تئاتری که به راحتی او را شهید کردند و بعد نام بسیجی بر او نهادند ؟ چقدر دیگر برایت اسم ها را ردیف کنم ؟
كيانوش آسا، دانشجوی كارشناسی ارشد رشته مهندسی شيمی در دانشگاه علم و صنعت ايران بود. او در جريان تظاهرات روز دوشنبه ٢۵ خرداد ١٣٨٨ در ميدان آزادی تهران ناپديد شد و روز ٣ تير ماه ١٣٨٨ در حاليكه تمام بدن او به علت ضربه های باتوم كبود شده بود، در سردخانه پزشكی قانونی تهران توسط خانواده اش شناسايی شد. پيكر كيانوش در شهر كرمانشاه به خاك سپرده شد. مراسمی به مناسبت يادبود اين جان باخته در دانشگاه علم و صنعت ايران در ٧ تير با وجود تهديد گسترده مسئولان دانشگاه و وزارت اطلاعات برگزار شد.
مهدی كرمی، مهدی كرمی ٢۵ ساله كه در ٢۵ خرداد در تقاطع جنت آباد وخيابان كاشانی در اثر اصابت گلوله به گلو.
ايمان هاشمی ٢٧ ساله شغل آزاد به دليل اصابت گلوله به چشم شنبه ٣٠ خرداد در خيابان آزادی جان باخت و چهارشنبه ٣ تير در قطعه ٢۵٩ به خاك سپرده شد.
پريسا كلی ٢۵ ساله فارغ التحصيل رشته ادبيات به دليل اصابت گلوله به گردن در يكشنبه ٣١ خرداد در بلوار كشاورز جان باخت و سه شنبه ٢ تير در قطعه ٢۵٩ به خاك سپرده شد


و .......




راستی سوالی داشتم ، تو که قیمت بازار دستت است ، این روزها قیمت شرف چند ؟

3 نظرات:

ناشناس گفت...

با تشکر دوست عزیز
ممنون میشم علت این انتقاد تند رو بیان کنین

ناشناس گفت...

ناشناس ببخشیدا تو عجب خری هستی واقعا....

ناشناس گفت...

دوست عزیز ، امین حیایی در فیلم قلاده های طلا جنبش سبز را به بیگانگان نسبت می دهد و با این کارش خون بسیاری زیاد از جوانان این مرز و بوم را نادیده می گیرد

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم