web 2.0

۱۰/۱۵/۱۳۸۹

آتش بس لطفا !

ببخشید من در اون حدی نیستم که بخوام میانجی گری کنم یا چیزی شبیه به این . ولی در این اوضاع واقعا نتونستم چیزی نگم !
حتما متوجه شدید که امروز در دنباله یک چیزی شبیه به دعوا پیش اومد و به نظر من این اصلا پسندیده نیست .
فکر کنم بیشترین دلیل این دعوا اختلاف عقیده های طرفین بوده باشد . اما یه چیز در این میان من را خیلی آزار می داد اونم این بود که کاربر ها مرتبا به هم برچسب می زدند !
چرا که تا کنون خوشحال بودم که این حکومت شاید بر جسم ما حاکم شده و این دیکتاتوری را بر ما تحمیل کرده ولی هنوز نتوانسته و هیچ وقت هم نخواهد توانست بر روح ما غلبه پیدا کنه و روحیات ما را تغییر دهد .
یکی از این اخلاق بد حکومت همین برچسب زنی ها به مخالفان خودش می باشد . امیدوارم ما هیچ وقت به هموطن دیگر خودمان تنها به خاطر اختلاف عقیده ای که داریم انگ نزنیم و بر او برچسب نگذاریم .
باز هم به خاطر جسارتی که کردم عذر می خوام و امیدوارم این دعوا هم ختم به خیر شود .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم