web 2.0

۱/۳۰/۱۳۹۰

من یک سبزم ، 11 اردیبهشت برای حمایت از کارگران خواهم آمد ، شما چطور ؟

ما ایرانیان به واقع استاد فرصت سوزی هستیم . اگر فرصت های بسیار دور را در نظر نگیریم ، همین فرصت های که در حدود 2 سالی که از آغاز حرکت سبزمان می گذرد وجود داشته و ما آنها را به هر دلیلی از دست دادیم به روشنی تاییدی بر این مطلب است .
اما گذشته ها گذشته و ما باید به فکر آینده باشیم . یادمان نرود دو رهبر سبزمان آقای موسوی و کروبی و همسرانشان مدت زیادی است که در حصر به سر می برند .اقشار مختلفی از مردم و به خصوص قشر کارگر در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی برند و همین دلیلی بر بروز اعتراضاتی از سوی آنها شده است . پس ما نیز باید از آنها حمایت کنیم . با حضور سبزمان در روز 11 اردیبهشت روز کارگر.

4 نظرات:

keyvan گفت...

بهتر نيس سبز ها بگن ما دمکراسي براي خودمون
و هر کي با ماس ميخوايم
تا نياز به دروغگوي نداشته باشين
و آبروي خودتون نبرين سر جريان اشرف
قبل از اينکه بگين مجاهد هستي
حمله کنين
من هودار رضا پهلوي و مشروطه هستم

ناشناس گفت...

میاییم همه با هم ایشالا دهنشون رو سرویس می کنیم!

ناشناس گفت...

ببین دوست عزیز ملت هنوز تو خواب زمستونین.واقعا متاسفم واسه این جوونایی که هنوزم تو این کوچه پس کوچهای شهر پرسه میزنن.بابا بخدا الان دیگه دورهه اگاهیو اطلاعات.خیلی احمق داریم دوست عزیز.ما باید در درجه اول اطلاع رسانی,درجه دوم فرهنگ سازی,گیریم فردا ایران ازاد شد,این ملت هیچی ندیده رو کی میخواد جم کنه,تو میری مراقب ناموس مردم باشی,بخدا کشت و کشتار میشه,ولی همه اینا 1 طرف 11 اردیبهشت ما سبزا با قشر کارگر باید بیایم.هطما هطما هطما.تورو خدا اطلاع رسانی کنیم

ناشناس گفت...

می اییم چون ایرانی هستسیم

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم