web 2.0

۳/۱۳/۱۳۹۰

از میان تمام اصلاح طلبان خارج از زندان تنها این سه را قبول دارم : میرحسین موسوی ، مهدی کروبی و مجتبی واحدی

چند وقتی است که به نظر می رسد برخی از چهره های اصلاح طلب چشم خود را بر گذشته خونین حکومت بسته و بر آینده قدرت خود امیدوار شده اند و مردم را نادیده گرفته از قول آنها سخن ها می گویند .من اینجا به عنوان کسی که تا حدودی هم مذهبی هستم و البته سکولار و خانواده من هم برای این انقلاب کم زحمت نکشیده اند و حالا همه خواستار پایان آن هستیم می گویم آقایان و خانم های محترم خواهشا از قول ما سخن نگویید (این را برای تمام احذاب دولتی و غیر دولتی و اپوزوسیون می گویم ) که ما خود صلاح خویش را بهتر دانیم و آنچه مشخص خواهد کرد چه نظری در بین مردم دارای اکثریت است همانا رفراندومی آزاد زیر نظر سازمان های بین اللملی است و بس .
در نتیجه با توجه به اینکه اطمینان دارم آن دسته از اصلاح طلبانی که در زندانند دیگر آن عقاید قبل از زندان خود را ندارند و با توجه به شرفی که آقایان موسوی و کروبی و واحدی از خود نشان داده اند و از قول خود بر نگشته اند و همواره با مردم بوده اند و حتی امتیاز کوچکی هم به قاتلان ملت نداده اند من حمایت خود را از این سه چهره که دو تن از آنها در حبس دیگری سخنگویی بر حق است اعلام می دارم .

پ.ن: آقای واحدی اخیرا ویدئو ای را منتشر کرده و حرف هایی در آن زده اند فراتر از اینکه ایشان در این ویدئو چه گفته اند نکته حائذ اهمیت این است که ایشان می توانستند همین کار را در شبکه رسا انجام دهند و با توجه به انجام نشدن آن ، سوال های زیادی در مورد اختلاف عقیده ایشون با گردانندگان این شبکه و دیگر اصلاح طلبان به وجود می آید !

0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظرتون را راجع به این مطلب بدونم